Gå till innehåll

Senast uppdaterad: 2024-04-15

Författare: System admin

Ridning på anläggning

Vid ridning i ridhuset eller utomhusbanonrna tillkommer ridhusavgift för hästar som inte står uppstallade på LRK eller HSD, så kallat anläggningskort. Sadling och tränsning kan göras i stallgången i kalla ridhuset alternativt utomhus. Ridhusavgiften ger nte rätten till att nyttja vattenspiltor eller uppbindningsspiltor på ridskolan eller HSD.

I samband med att LRK/LRF arrangerar träningar för externa tränare, får licensierade ryttare från dessa två klubbar samt du som löst anläggningskort, delta utan anläggningshyra.

Uppstallning
Vi har boxar för uppstallning i samma byggnad som kalla ridhuset samt ett karantänstall i separat byggnad.

Prislista
Klicka på länken ovan för att se aktuella priser

Betalning
Maila huvudinstruktor@lulearidklubb.se om du vill lösa anläggningskort och meddela då ditt personnummer, namn, adress och mail. Alla bokningar betalas via e-faktura. Måste vi skicka faktura via brev tillkommer en administrativ avgift 50 kr. Swish kan ske efter överenskommelse.

Hoppas du får en trevlig vistelse på hos oss på Luleå Ridklubb!

Besöksadress / Postadress

Lokmannavägen 61