Senast uppdaterad: 2024-04-15

Rutiner och regler för anmälan

Anmälan

Anslag om kommande aktivitet hittar du på anslagstavlan i ekonomidelen och på hemsidan. På inbjudan hittar du en unik länk på SimpleSignup.se. Där kan du läsa allt om kursen, tävlingen eller aktiviteten.

Anmälan går till på följande sätt:

• Klicka på länken på hemsidan.
  • Läs igenom inbjudan noga! Du är själv ansvarig för din anmälan.
    • ­Ridskoleryttare - EN anmälan och EN klass per elev.
    • Privata ekipage - EN anmälan med samtliga klasser du önskar starta.
  • Fyll i önskad information på varje steg av anmälan. Dubbelkolla att du valt ex. rätt klass innan du klickar dig vidare. Vissa fält är obligatoriska.
    • Pay and Jump/Ride är endast för privata ekipage. Ridskoleryttare kan ej starta som pay and Jump/Ride.
  • När anmälan är klar, mottar du ett kvitto. Läs igenom att din anmälan blivit korrekt. Du erhåller också ett eventnummer. Upptäcker du att något blivit fel i din anmälan, kontakta Jenny via instruktorerna@lulearidklubb.se. Ange eventnummer.
  • "Först till kvarn” råder på samtliga aktiviteter/kurser. Är en häst/ponny fulltecknad står det tydligt bakom hästens namn. Anmälan är bindande och du är betalningsskyldig även om du inte kan delta.

Tider och fördelning av häst/ponny

Anslås på anslagstavlan i ekonomidelen samt på Luleå Ridklubbs hemsida senast 5 dagar innan kursdatum. Det är deltagarens ansvar att söka information om tider och tilldelad häst på dessa platser. Var vänlig respektera detta!

Betalning

Ridklubbens kurser är i första hand för medlemmar/lektionsryttare. Är du inte medlem så kan du boka dig som reserv till kursen/aktiviteten du är intresserad av när du gör din anmälan. På fakturan tillkommer då en medlemsavgift.

Betalning sker via faktura. Vi använder oss av e-faktura. Måste vi skicka din faktura via brev tillkommer en administrativ avgift på 50 kr. Fakturas skickas ut före aktivitetens genomförande.

Se inbjudan för detaljerad information för varje kurs/aktivitet.

Välkommen med din anmälan!